דרכים למיתוג חוברת מקוונת

חוברת מקוונת מאפשרת לך למתג את העסק/ החברה / המוצר שלך. לפניכם הדרכים למיתוג עצמי באמצעות הטמעת ערכיה הויזואלים של החברה שלכם.
יש לכך דרכים אחדות, היוצרות את המיתוג הנכון של המגזין הדיגיטלי שלך.
אך לפני שנציין את דרכי המיתוג, למה בעצם זה כל-כך חשוב?

חשיבות הלוגו למיתוג חוברת מקוונת
מיתוג החוברת הדיגיטלית

מהו מיתוג ומה חשיבותו?

האם חוברת מקוונת יכולה להיות ממותגת? בהחלט.
אם פעם התייחסו למושג המיתוג רק אל סימניו החיצוניים של העסק או של המוצר, כמו השם, הסלוגן, הלוגו וסימנים גרפיים אחרים, למשל כמו צבע או עיצוב, הרי שכיום כל הסימנים הנראים לעין הם רק חלק מה”מותג”. יש המכנים זאת – “זהות מותגית”.
אנשי השיווק רואים את חשיבותו העיקרית של המותג במה שהם מכנים “תהליך המיצוב” של המותג. הסיבה המרכזית: השאיפה העזה להשגת בידול.
בשוק שאיננו ממותג, הרי שהצרכנים כמעט שאינם יכולים להבדיל בין המוצר שלנו לבין המוצר המתחרה.
ללא כל מיתוג – רוב היצרנים עשויים למצוא את עצמם מתחרים כמעט רק באמצעות הורדת מחירים. עובדה הפוגעת בריווחיות.

חוברת מקוונת – לא רק מחיר

המיתוג מאפשר לבעל העסק להתחרות גם על מאפיינים שונים של המוצר, ולא רק מחירו.
אם הלקוח רואה במותג בעל ערך מיוחד עבורו, הוא עשוי להיות נכון לשלם עבורו יותר מאשר המוצר של המתחרים. מדובר במה שמכונה: “פרמיית מותג”.
לא רק עבור העסק – המיתוג הוא בעל ערך גם לצרכן עצמו.
ברגע שהחברה /המוצר ממותגים הרי שהיצרן יעשה ככל שלעיל ידו לא לפגוע במוניטין שלו, שכן הלקוח מזהה את המותג. זאת הסיבה שמיתוג טוב גם ללקוח.
חוברת מקוונת יכולה להיות ממותגת.

איך למתג חוברת מקוונת

כל סימני המיתוג של עסקך או של המוצר שלך יכולים להופיע בחוברת המקוונת.

  • נתחיל בלוגו; הלוגו שלך יופיע באופן קבוע ברקע הפרסום באחת מפינות המנגנון הדיגיטלי. 
    הלוגו יופיע גם עם מנגנון הפתיחה של מערכת הדיגיטלר.
  • הלוגו שלך יכול להיות קליקבילי, כלומר, הקלקה עליו תוביל את הלוחץ לדף אינטרנט. זה יכול להיות עמוד הבית של עסקך, או כל דף אינטרנט שתחפוץ.
  • רקע החוברת שלך יכול להיות מעוצב בסגנון הצבעים המאפיינים את עסקך. למשל – חברת תעופה המשתמשת ברקע כחול-שמיים, או כל צבע או תמונה שמאפיינים את מיתוגה.
  • בסרגל הכלים יכול להופיע כפתור, שהקלקה עליו תוביל את הלוחץ לדף הבית של החברה, או לדף נחיתה וכד’.
  • לצורך ביצוע איכותי מומלץ לספק לוגו של החברה בקובץ מסוג png שקוף, שיוטמע ברקע.

כתובת וקישור

יש ששמים לב לכתובת הקישור של החוברת. גם כאן ניתן “למתג” את שם החברה במספר דרכים:

  • יצירת “סאב-דומיין” עם שם החברה / המותג. כך שגם אם החוברת המקוונת מתארחת על שרת של דיגיטלר, עם דומיין של דיגיטלר, הרי ששם המותג מופיע תחילה. דוגמה: 
    your-domain.digitaler.co.il
  • אפשרות נוספת היא הטמעת החוברת בקוד באזור ה-HTML באתרך. אפשרות זאת מובאת בפירוט במאמר זה.
  • אפשרות נוספת – הטמעת החוברת המקוונת על שרת בבעלות החברה, תחת הדומיין של החברה. במקרה זה מועברת התיקיה עם חוברת מקוונת מוכנה – ואחריות ההטמעה חלה על אחראי האתר של החברה.

לפרטים נוספים - כתוב אלינו ותענה במהרה.